Звіт про проведення тижня хімії


13.11.17 - 18.11.17
Вчителі, як місцеві світочі науки, повинні стояти на повній висоті сучасних знань у своїй спеціальності.
Д.І. Менделєєва
Хімія в наш час є однією з основних фундаментальних наук, яка рухає сучасність. Дітям навіть в школі прищеплюють любов до такої цікавої сфери життя. У спеціалізованій школі №9 протягом 13.11.17 - 18.11.17 було проведено ряд заходів, направлених на удосканалення знань та підвищення рівня зацікавленості до хімії. Дані заходи були проведені за ініціативи вчителів хімії: Терещенко Т.В. та Петрюченко Г.С.
13.11.17 учні 10-Б класу ( Ковбасенко Любов, Горішня Аліна, Каленик Іван) провели цікавий експерементальний урок для учнів молодшого классу(7-Б).
Це цікаве дійство було сповнене не тільки захоплюючими емоціями семикласників, але й було гарною практикою викладання хімії для десятикласників.
14.11.17 учні 9-Г класу розповідали цікаві факти про хімію та роль її в житті людин. Особливо всіх вразила презентація Прядко Ольги та Куренного Олександра, в які наводилися такі незвичайні факти, що навіть вражали самих вчителів. В цей же день учні представляли проекти на таку важливу тему, як «Нафта. Використання нафтопродуктів».
15.11.17 вчителі влаштували для випускних класів змагання проектами на довільну тематику. На думку експертів 9 школи переміг учень 11-А Косовченко Ярослав. Цей хлопець провів в дома ряд складних експерементів, які вийшли успішно і презентував результат своїх старань у класі.
16.11.17 учні 9-А классу ознайомилися з документальним фільмом «Вплив тютюну на організм людини». Ця кінострічка надовго запям'ятається дев'ятикласникам своїми страхітливими наслідками тютюно-паління.
17.11.17 був останнім днем «Неділлі хімії». Підбивались підсумки та оголошувалися результати переможців проектів.
Висновок
В ході цієї неділі було проведено ряд цікавих експерементів та представлено учнями корисних проектів. Загальне враження ряд бурхливих емоцій та позитивні моменти від командної роботи. Вчителі добре підготували матеріал та внесли свій особистий вклад до викладення матеріалу не в звичайній для учнів формі.